sobota, 15 listopada 2014

Puszki do przechowywania nie tylko żywności


Puszki metalowe np. po mleku modyfikowanym są świetne do przechowywania różnych rzeczy. Miałam kilka puszek właśnie po mleku modyfikowanym, ale są one brzydkie, więc nie chętnie je wykorzystywałam. Ostatnio znalazłam chwilę czasu żeby je troszeczkę ozdobić i dać im drugie życie.


Do dekoracji użyłam papier do pakowania prezentów, wstążkę i klej uniwersalny UHU.
Małe puszki okleiłam jednym kawałkiem papieru. Duże puszki, żeby było wygodniej okleiłam dwoma paskami tego samego papieru, a na łączeniu przykleiłam wstążki. kokardki zawiązałam osobno i dopiero je przykleiłam również klejem uniwersalnym.
Jeszcze nie wiem co będzie w większości puszek, więc na razie wydrukowałam opis na jedną puszkę na papierze samoprzylepnym.
Puszki wyszły może jak dla mnie za bardzo cukierkowe i nijak się mają do mojej kuchni, ale mnie się podobają.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz