niedziela, 28 grudnia 2014

Pakowanie prezentów grudzień 2014


W tym roku do pakowania prezentów wykorzystałam szary papier, papier ozdobny w odcieniach szarości, suszone cytrusy i czerwoną wstążkę. Z efektu jestem zadowolona. Do pakowania użyłam kilka warstw papieru, więc odpakowywanie ich wymagało trochę wysiłku. Całość kleiłam zwykłym klejem, pistoletem na klej a wstążkę klejem uniwersalnym UHU.







Dla mojego synka dodatkowo zrobiłam specjalne ozdoby z kolorowego papieru.


A na mikołaja do przedszkola powstała paczka ze zwykłej torebki w której zrobiłam dziurki dziurkaczem do papieru, przez które przeciągnęłam wstążkę.


3 komentarze:

  1. Bardzo ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można zakupić taki papier, jakiego użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku kupiłam go w lidlu (koleżanka dała mi cynk że są tam takie cuda), w tym roku widziałam coś zbliżonego w rossmanie i w tkmax w Bielsku-Białej.

      Trzeba się rozglądać, kiedyś papier tego typu rzucił mi się w oczy w sklepie społem.

      Usuń