poniedziałek, 28 listopada 2016

Korona na gumce


Jakiś czas temu szyłam dla przedszkolaków koronę. Żeby była dobra na różne główki zrobiłam ją na gumce. Koronę usztywniłam owatą, a ponieważ guma jest w środku korony, dodałam dodatkową warstwę materiału, żeby guma nie szarpała owaty.



Na początku odrysowałam kształt korony na podwójnie złożonym materiale, wycięłam i zafarbowałam materiał na żółto.




Następnie wycięłam jeszcze jedną warstwę materiału, która będzie zabezpieczać gumę i kształt korony z owaty. Brzegi korony z prawej i lewej strony podwinęłam i zeszyłam.



Teraz złożyłam ze sobą wszystkie warstwy - żółte korony prawą stroną do siebie, na to owata i materiał zabezpieczający. Wszystko spięłam szpilkami i zszyłam górną część korony a następnie wywinęłam ją na prawą stronę.




Następnie wszyłam gumę z jednej strony. Przyszyłam ją między tylną stroną korony i materiałem dodatkowym.



Następnie u dołu korony przyfastrygowałam tasiemkę tak żeby była poniżej gumki, przyszyłam ją i naszyłam cekiny.





Ostatnim elementem było przyszycie gumy powyżej tasiemki z drugiej strony korony i zszycie boków korony w ten sposób, żeby gumka nie została przyszyta do korony i mogła się łatwo rozciągać.
I korona gotowa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz