wtorek, 22 listopada 2016

Czapki i kominy ciąg dalszy


Ostatnio trochę szyłam i wyszło mi kilka kominów i czapek. Kilka dla mnie, kilka na specjalne zamówienie a kilka ot tak bo mi się spodobał materiał.

Na początek zamówienie Sylwii czyli komin dla niej i komplet czapka i komin dla malutkiego Szymonka.


Czapka i komin uszyte z białej bawełny od środka a na zewnątrz biała puchata tkanina - miś.


Dla Sylwii powstał komin z obu stron z misia.




Dla mojego malucha uszyłam czapkę z jednej strony biała bawełna a z drugiej  czarny polarek minky.




Dla Siebie zrobiłam komin dwustronny z jednej strony dzianina dresowa a z drugiej  czarny polarek minky.




I jeszcze powstały 2 komplety. Pierwszy to czapka i komin dwustronny z jednej strony dzianina dresowa w biedronki a z drugiej  czarny polarek minky.


Oraz to czapka i komin dwustronny z jednej strony dzianina dresowa piraci a z drugiej  biała bawełna.



1 komentarz:

  1. W przypadku maluchów jest tak, że im pasuje na dobrą sprawę wszystko jeśli chodzi o nakrycia głowy. Ja również lubię nosić kapelusze fedora https://hatfactory.pl/fedora/160-2043-kapelusz-fedora-montgomery.html które jak dla mnie są bardzo eleganckie i pasują każdemu mężczyźnie.

    OdpowiedzUsuń