wtorek, 25 października 2016

Opaski wiązane PinUp i chustki



Jak już uszyłam tipi, czapkę i komin, wygrzebałam resztki materiałów i zastanawiałam się co z nich zrobić. Na początek zdecydowałam się na coś prostszego czyli opaski pin up i chustki.



Opaski nadają się zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych, chustki zrobiłam mniejsze raczej dla dzieci.





Opaski dość łatwo było uszyć, wystarczyło złożyć materiał na pół prawą stroną do środka i wyciąć opaskę z dodatkowym zapasem na szew. Następnie zszyłam materiał zostawiając na środku nie zszyty fragment żeby obrócić materiał na prawą stronę. Po wywinięciu wystarczy zaszyć dziurę.




Żeby zrobić chustki również wycinałam 2 trójkąty z złożonych materiałów, zszywałam i po wywróceniu na prawą stronę zaszywałam dziury.







Zrobiłam opaski i chustki bawełniane, nie rozciągliwe.







Opaski flanelowe również nie rozciągliwe.







I opaskę z materiału rozciągliwego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz