czwartek, 1 grudnia 2016

Korona na rzep


Kolejna korona dla przedszkolaków, ale nie tylko. Korona na rzepie ma tą zaletę, że jeśli damy odpowiednio duży rzep będzie pasować zarówno na te malutkie jak i większe główki. A dodatkowo myślę, ze łatwiej ją zrobić niż koronę na gumce.





Na początku odrysowałam na złożonym na pół materiale kształt korony, wycięłam go i zafarbowałam na żółto. Następnie z owaty wycięłam kształt korony.




Złożyłam ze sobą materiały prawą stroną do siebie, na to owata, spięłam szpilkami i zszyłam od dołu, z jednej strony i górę korony.




Teraz wywijam koronę na prawą stronę, zbieram materiał z niezaszytego brzegu do środka i zaszywam. Następnie naszywam rzepy na końcach korony.





Teraz wystarczy tylko ozdobić koronę i gotowe.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz