czwartek, 21 czerwca 2018

Traktor z pieluszek


Według mnie fajnym prezentem z okazji pojawienia się dziecka jest paczka pieluch. Ich nigdy nie jest za dużo. Żeby prezent był ciekawszy można zrobić z nich traktor albo tort który robiłam już wcześniej.


Oprócz samego pojazdu zrobiłam jeszcze kilka dodatkowych dekoracyjnych elementów.

Z bawełny pościelowej uszyłam litery, które wypełniłam kulką silikonową.



Z bawełny pościelowej uszyłam szmatkę przytulankę. Jest fajna do skubania czy miętoszenia :)



Na szydełku zrobiłam kocyk przytulankę. Główka jest wypełniona kulką silikonową.



I jeszcze zajączek...


...i skarpetki zrobione na szydełku z włoczki dedykowanej dla dzieci.



Całość ustawiona jest na koszyku z papierowej wikliny który również zrobiłam.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz