poniedziałek, 9 grudnia 2013

Pakowanie prezentów nie tylko świątecznych


Zbliżają się święta i nie jedne urodziny. W tym roku postanowiłam samodzielnie zrobić pudełko na prezent i ozdobić paczki inaczej niż zwykle.
Na początku przygotowałam literki i dodatki z masy solnej. Masa była ta sama, z której zrobiłam aniołki i ozdoby choinkowe. Przepis TUTAJ.
Po wysuszeniu pomalowałam dodatki i literki farbkami akwarelowymi.




Następnie zrobiłam pudełko. Odrysowałam szablon, pozaginałam brzegi i powyginałam pudełko. Po usunięciu nadmiaru kartonu skleiłam pudełko za pomocą pistoletu na klej. Gotowe pudełko okleiłam i ozdobiłam wcześniej przygotowanymi elementami. Do klejenia użyłam klej uniwersalny.



Pozostałe prezenty opakowałam papierem ozdobnym i tak samo jak poprzednie pudełka udekorowałam wycinankami z masy solnej.






I jeszcze jedno pudełko zrobione w całości przeze mnie. Najpierw odrysowałam miejsca zdjęć. Moje pudełko będzie miało 5 cm wysokości. Następnie pozaginałam brzegi i skleiłam pudełko. Potem okleiłam pudełko, włożyłam do środka pierniczki i zawinęłam całość w celofan. A wyszło tak.


1 komentarz:

  1. Podziwiam :) Tyle pracy..
    Ja jestem daleko w tyle z prezentami, a co dopiero z pakowaniem..

    OdpowiedzUsuń