sobota, 30 listopada 2013

Ozdoby choinkowe z masy solnej


Tym razem proste ozdoby na choinkę z masy solnej. Użyłam do nich masę solną tą samą co do zrobienia aniołków (przepis tutaj). Ozdoby takie są ładne, a przynajmniej mnie się podobają, są kolorowe a co najważniejsze robienie ich jest dużą frajdą.



Jak już mamy zrobioną masę solną wystarczy ją rozwałkować i powycinać foremkami do ciastek kształty takie, jakie nam się podobają. Następnie suszymy nasze dzieła. Ja suszyłam je razem z aniołkami w temperaturze 80oC.



Ostatnim etapem jest malowanie naszych ozdób. Ja wykorzystałam zwykłe akwarele, a brązowe ozdoby malowałam korektorem i farbą, która została mi z malowania łazienki.
Według mnie wyszło nawet nieźle.



Jeszcze tylko zawiązać sznureczki i gotowe.




2 komentarze:

  1. Koniecznie zrób zdjęcie choinki ustrojonej w te ozdoby! Efekt będzie cudowny :) Widzę, że przygotowania do świąt idą pełną parą :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym roku nie będziemy mieć choinki. Zrobiłam te ozdoby przede wszystkim dla przyjemności i dlatego, że po nowym roku wracam do pracy więc raczej nie będę mieć czasu na takie zabawy. Kilka z nich już wisi na ścianie w kuchni i cieszy moje oko ;)
      ps. twój stroik jest śliczny

      Usuń