czwartek, 11 czerwca 2015

Czapka małego kucharza



Żadnemu małemu kucharzowi nie może zabraknąć czapki szefa kuchni. Ja dla mojego małego szefa kuchni uszyłam czapkę ze starego lnianego obrusa.



Do uszycia czapki użyłam:
- koła o średnicy ok 50 cm
- paska materiału o szerokości 16 cm i długości obwodu głowy mojego malucha + 4 cm na zaszycie
- przybory do szycia.

Wycięte elementy wyprasowałam. Następnie obszyłam dookoła prostokątny kawałek materiału i zaprasowałam go na pół. Kolejno złożyłam pasek tak by jego obwód był równy obwodowi głowy mojego malucha i spięłam go szpilkami. Ostatnim etapem jest przyfastrygowanie pomarszczonego koła między złożonym paskiem materiału i dokładne przyszycie go.



Czapka gotowa, a co najważniejsze to podoba się mojemu małemu kucharzowi.



1 komentarz:

  1. No ja jeszcze czapki kucharskiej to niestety nie miałem okazji nosić, ale może kiedyś to się zmieni. Na ten moment bardzo chętnie noszę czapki z https://hatfactory.pl/ gdyż na każdym kroku cenię sobie elegancję.

    OdpowiedzUsuń