piątek, 5 czerwca 2015

Kuchnia z kartonu



Tym razem dla mojego małego kucharza zrobiłam z kartonu z małą pomocą męża jego własną kuchnię.




Na początku wycięłam z kartonu drzwi piekarnika i szafki oraz dziurę na zlew, a następnie pomalowałam karton farbą, która mi została po malowaniu mieszkania. Niestety drzwi szafki trochę mi się powykrzywiały, prawdopodobnie dlatego, że zrobiłam je zbyt duże - ale to nie szkodzi efekt i tak podobał się mojemu maluchowi.
Na drugi dzień, gdy farba wyschła obkleiłam wszystkie brzegi taśmą izolacyjną.
Płytę kuchenki zrobiłam z niepotrzebnych płyt DVD, zlew to miska a kran z rolki po papierze toaletowym do którego włożyłam kawałek kartonu, a wszystko obwinęłam folią aluminiową.
Pokrętła zrobił mój mąż z zakrętek po napojach i wodzie mineralnej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz