czwartek, 22 września 2016

Książeczka sensoryczna dla malucha


Zawsze podobały mi się książeczki sensoryczne, myślę, że dzięki nim dzieci bawiąc się wykształcają nowe umiejętności. Dlatego też uznałam, że taka książeczka świetnie nadaje się na prezent z okazji pierwszych urodzin.



Chciałam, żeby w książeczce znalazło się dużo różnych elementów. Pierwszą stronę zrobiłam wykorzystując puste butelki z nakrętkami. Zależało mi żeby nakrętki były kolorowe i o różnych wielkościach. Gwinty z butelek odcinałam gorącym nożykiem bo moje nożyczki nie dały rady.




Następnym elementem są kwiatki przyczepiane za pomocą nap.



Nie mogło się również obejść bez zatrzasków. Znalazłam 2 różne zapięcia a po środku zapinka którą można przesuwać.



Nadszedł czas i na jeżyka. Na tej stronie zapinamy owoce z filcu na jeżyka do którego przyszyłam guziki.



Następnym elementem jest suwak. Sam suwak był nudny więc powstała biedronka z kropkami na rzep.



Dzieci lubią przewlekać sznurki. Sznurek jest przyszyty między dwoma kawałkami filcu.



I na koniec mini puzzle na rzep czyli zadanie polegające na dopasowaniu kształtów.



No i na koniec okładka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz