piątek, 14 października 2016

Filcowe etui na telefon


Filcowe etui robi się szybko i można je zrobić w niemal każdym kolorze i z dowolnym motywem. Moje etui ma dodatkowo kieszonkę na słuchawki.



Na początku odrysowałam kształt telefonu i go wycięłam. Następnie wycięłam z żółtego filcu 2 kawałki materiału trochę większe niż rozmiar telefonu, i jeden kawałek z brązowego filcu na kieszonkę, krótszy ale o takiej szerokości jak etui.

Następnie wydrukowałam i wycięłam motyw z jeleniem, odrysowałam go na żółtym kawałku filcu (z lewej strony) i wycięłam.




Na brązowym filcu nakleiłam jelenia klejem introligatorskim, złożyłam ze sobą wszystkie elementy etui czyli tył, przód i kieszonkę i wszystko spięłam szpilkami.




Teraz zostało zszycie wszystkich elementów. Ja użyłam ozdobny szew na okrętkę.

Wystarczyło zszyć etui i gotowe.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz